  • Data: 2005-09-29 11:59:01
    Temat: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbigniew B. napisał(a):
    że subiektywna
    > wypowiedź "wątkotwórcy" przedstawia sprawę tak, jak... ma ona wyglądać
    > dla uczestników niniejszego forum?

    A jak niby ma przedstawić, jak nie z własnego punktu widzenia?

    > Moje doświadczenia w tym względzie - o których pisałem - każą mi tutaj
    > zachować niejaką rezerwę.

    Co nijak nie oznacza, że z miejsca masz zanegować wszystko, co napisze.
    Jak on napisze -" przesuwam krzesło", to Ty "przemeblowanie co drugi
    dzień jest uciążliwe" ?

    > Jeśli więc taka interwencja ma miejsce, to każe przypuszczać, że być
    > może "coś jest na rzeczy".

    Albo mamy do czynienie z upierdliwa siasiadką ;-)

    > E, tam - takie bajki będziemy sobie przedstawiać jako "argumenty"? :/

    Skoro żyją w takim środowisku, gdzie nie wolno przesunąć krzesła pod
    groźbą wezwania policji, to chyba tak.

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson