    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 14 May 2012 17:52:44 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: 8 miesięcy za wannę

    On Mon, 14 May 2012, Przemek Lipski wrote:

    > Pytanie: czyja to w końcu była wanna, bo jeżeli jej,

    ...to nie jest oczywiste, że jej, jakby to absurdalnie nie
    wygladało na pierwszy rzut oka.
    Wanna to najczesciej nie mebel, który można swobodnie
    wyniesc nie zmieniajac "własciwosci mieszkania", bywa że
    jest wmurowana itd.
    Abstrahujac od tego, czy i jak regulowała to umowa, możnaby
    rzucić okiem na art.47 KC w szczególnosci .2 (demontaż wanny
    powoduje, że "mieszkanie z łazienka" staje się jakby niezbyt
    "z łazienka").

    Nie wiem jak tam wyroki się na to zapatruja, ale nie wykluczałbym
    interpretacji, że (nawet jesli wanna *nie* została "sprzedana"
    włascicielowi, czy to za pieniadze czy np. przez potracenie
    z czynszu) własciciel ma do zapłacenia dług za jego wannę...
    (własnie: jego wannę, jako "dołaczona" do mieszkania).

    > to na jakiej podstawie dostała taki wyrok ?

    Trzeba przyznac, że "taki" faktycznie brzmi dziwnie.
    I nie, to nie uwaga do Ciebie :)

    pzdr, Gotfryd