  • Data: 2021-06-01 12:18:46
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 19:12, Shrek pisze:

    > I jak ci pomogła?

    Znalazła lek przeciwbólowy (to nie było proste) i kazała odstawić
    STATYNY które tylko pogarszały moje wyniki krwi.
    To nadal MAŁO ale dla mnie BARDZO DUŻO.

    > Ciężko powiedzieć bez konkretów. Tych jak się domyślam nie usłyszymy...

    Jakich konkretów?
    Zachorowałem i muszę czekać kilka miesięcy na wizytę u specjalisty.
    Musiałem pójść prywatnie bo trzeba pracować JUŻ a nie za kilka miesięcy.

    Czego nie rozumiesz?

    > No może nie marzec a bliżej końca kwietnia. USA. Jeden z najdroższych i
    > najmniej wydolnych systemów opieki zdrowotnej na świecie.

    Jak już w wielu książkach napisano ;-) w stanach jest inna kultura i
    bardzo wolnościowe podejście które GRYZIE SIĘ z LEWACKIEMI zakusami.
    Nawet sądy sobie nie radzą np. z aferą "PRZECIWBÓLOWĄ"

    To że w USA się nie udaje to nie znaczy że wszędzie musi się nie udawać

    > Powiem więcej - na ogół tych co nie przetupali ale zachorowali
    > społeczeństwo też nie potrzebuje:P Po co komu taki zdechlak?

    Czyli to samo co teraz a ile taniej ;-)

    > Tak, tak... Prosty świat korwiniątka.

    Pamiętasz bajkę "Król jest nagi"?

    Żyjemy w ułudzie że musi być DROGO i skomplikowanie
    Nawet 500+ można było spierdolić na początku przez "dochodowość"
    To tkwi w głowach. To nie jest konieczne do zycia.

    > Akurat tutaj raczej musi. Ale ogólnie masz trochę racji.

    Dlaczego te wszystkie lewicowe czy ukrywające swoją lewicowość partyjki
    nie zdobiły ani jednego kroku w kierunki mniejszego się WPIERDALANIA w
    życie obywatela?
    Chociaż jeden krok w dobrym kierunku?

    > No na taką siłę argumentu to i wot nie da rady:P

    > Rozumiem, że sieroty należy zagospodarować wolnorynkowo?
    Adopcja z dotacją. Żaden wynalazek. Stary sprawdzony sposób.

    > To akurat nie jest trudne do odgadnięcia - a w których wyborach?

    Kurczaczek? ;-)