  • Data: 2021-06-01 18:16:31
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2021 o 12:18, _Master_ pisze:

    > Znalazła lek przeciwbólowy (to nie było proste) i kazała odstawić
    > STATYNY które tylko pogarszały moje wyniki krwi.
    > To nadal MAŁO ale dla mnie BARDZO DUŻO.

    Czyli nic konkretnego. Przypadek a nie reguła.

    > Jakich konkretów?

    Na co się umawialiśmy i czego konkretnie nie robią.

    > Zachorowałem i muszę czekać kilka miesięcy na wizytę u specjalisty.
    > Musiałem pójść prywatnie bo trzeba pracować JUŻ a nie za kilka miesięcy.

    Bez konkretów to tylko bzdety - jakiego specjalisty? Jeśli myślisz że w
    abo w luxmedzie się nie czeka to daj tego specjalistę i ci sprwadzę
    jakie terminy. Co więcej - jak coś ci się stanie to cię po prostu do
    szpitala odstawią. W droższych pakietach dostaniesz "opiekę" polegającą
    na tym, że będą się za ciebie wykłucać:P

    > To że w USA się nie udaje to nie znaczy że wszędzie musi się nie udawać

    Dobra - dawaj gdzie się udało, to pogadamy:P

    > Czyli to samo co teraz a ile taniej ;-)

    Bo ja wiem? Jak potrzebowałem to mnie do szpitala zawieźli a nie na
    wysypisko:P

    > Kurczaczek? ;-)

    Dawno go już w polskiej polityce nie ma.

    --
    Shrek