eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka › Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Data: 2007-03-12 22:39:09
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12.03.2007 w...@p...onet.pl <w...@p...onet.pl> napisał/a:
    >> > Usterka nadal jest, sprzedawca
    >> może dalej chcieć naprawiać. Pewnie za 3-4 razem można zacząć mówić o
    >> uciążliwości lub stwierdzić, że sprzedawca nie był w stanie usunąć
    >> niezgodności, ale ponownie, nie powoduje to automatycznie jakiegoś nakazu
    >> wymiany.
    > i nieprawda, bo wybor opcji wymiana na nowy/naprawa nalezy do nabywcy, a nie do
    > sprzedawcy. Oczywiscie jesli powolujemy sie na niezgodnosc towaru z umowa.

    Dokładnie w tym samym ustępie gdzie mowa o tym o czym wyżej napisałeś jest
    podstawa do odmowy sprzedawcy załatwienia reklamacji drogą wymiany.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1