eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka › Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Date: Tue, 13 Mar 2007 06:39:09 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 14
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <d...@z...router>
    References: <f...@z...router> <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1173739181 1157 218.186.227.152 (12 Mar 2007 22:39:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Mar 2007 22:39:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:451091
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 12.03.2007 w...@p...onet.pl <w...@p...onet.pl> napisał/a:
    >> > Usterka nadal jest, sprzedawca
    >> może dalej chcieć naprawiać. Pewnie za 3-4 razem można zacząć mówić o
    >> uciążliwości lub stwierdzić, że sprzedawca nie był w stanie usunąć
    >> niezgodności, ale ponownie, nie powoduje to automatycznie jakiegoś nakazu
    >> wymiany.
    > i nieprawda, bo wybor opcji wymiana na nowy/naprawa nalezy do nabywcy, a nie do
    > sprzedawcy. Oczywiscie jesli powolujemy sie na niezgodnosc towaru z umowa.

    Dokładnie w tym samym ustępie gdzie mowa o tym o czym wyżej napisałeś jest
    podstawa do odmowy sprzedawcy załatwienia reklamacji drogą wymiany.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1