eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka › Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Data: 2007-03-13 00:16:54
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12.03.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:er1hc4-j6m.ln1@ziutka.router...
    >
    >> A to kupiłeś tego laptopa do działalności zawodowej? To w ogóle nie
    >> jesteś konsumentem i nie powinieneś był reklamować z tyt. niezgodności.
    >
    > * Nie kupiłem go do działalności zawodowej. Dlatego napisałem, że
    > "naobiecywałem". Są jeszcze poza pracą rzeczy, które mogą być wyjątkowo
    > ważne - naprawdę! ;) :)

    Rozumiem, nie mniej do czynności niezawodowych dość rzadko stosuje się
    określenia typu "zlecenie" :) Nb. jakby to było jednak do celów
    zawodowych (poniekąd po ptokach) to o ile nie wyłączono rękojmi to jest
    ona akurat w omawianym przypadku dużo korzystniejsza od "niezgodności".

    A co do wcześniejszej dyskusji: złóż pismo że na podstawie takiej a takiej
    odstepujesz od umowy sprzedaży z powodu nadmiernej uciążliwości związanej
    z załatwieniem tej reklamacji. Zaznacz, że mimo n-napraw towar jest ciągle
    niezgodny z umową (usterka nieusunięta). Podaj nr konta na jaki mają Ci
    przesłać pieniądze i jakiś rozsądny termin w którym mają tego dokonać
    (powiedzmy 7-14 dni).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1