  • Data: 2013-06-13 21:41:08
    Temat: Przeszukanie domu i komputerów
    Od: Liber <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    prowadzę małe forum internetowe. Na forum tym jeden użytkownik ogłosił
    się ze sprzedażą telefonów iPhone. Okazało się, że to oszust. Dostałem
    wezwanie na policję w związku z tą sprawą i okazało się, że prokuratura
    mnie ściga za sprzedaż tych telefonów oraz chce przeszukać mi mieszkanie
    i komputery w Polsce i w Niemczech (Hetnzer). Mają to zrobić w
    poniedziałek bo biegły dopiero wtedy będzie. Mam nie opuszczać miejsca
    zameldowania. Kiedyś miałem podobną sprawę ale policja tylko chciała
    danych innego człowieka, który za pomocą forum wyłudził kasę. Mam
    regulamin forum, mam IP i e-mail gościa ale ich to nie interesuje. Jak z
    tego wybrnąć?

    Liber