  • Data: 2013-06-13 22:56:41
    Temat: Re: Przeszukanie domu i komputerów
    Od: Liber <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2013 22:42, Maciej Bebenek pisze:
    > Proszę... Napisz, że sobie jaja robisz...

    Akurat mi nie jest do śmiechu. Siedzę w nocy i reinstaluje systemy
    operacyjne w dwóch komputerach, robię kopie zapasowe danych firmowych
    niezwiązanych ze sprawą ale potrzebnych mi do pracy, wywalam płytki z
    jakimiś filmami, kopiami projektów itp. a żona sprząta mieszkanie. Jutro
    rano jedzie z dziećmi do swoich rodziców żeby one się nie stresowały
    podczas przeszukania. Ja wypłaciłem z konta pieniądze i zawiozłem do
    rodziców, żeby mieć w razie czego.

    Policja u mnie w mieście sama była zdziwiona tym postanowieniem ale
    wykonać to muszą. Ogólnie nie czaili o co chodzi z bazą danych,
    serwerem, domeną, IP, skryptem i innymi technicznymi słowami.

    Nie wiem czy na tym etapie szukać jakiegoś adwokata, żeby mi czasem nie
    kazali odpowiadać za kogoś wałek. Koleś zarejestrował się, jest jego IP,
    mail, podał nawet numer telefonu. Co ciekawe pisał też ogłoszenie na
    tablica.pl i olx (ciekawe czy i oni będą mieli przeszukania).