  • Data: 2013-06-14 09:41:31
    Temat: Re: Przeszukanie domu i komputerów
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-13 22:56, Liber pisze:

    > Akurat mi nie jest do śmiechu. Siedzę w nocy i reinstaluje systemy
    > operacyjne w dwóch komputerach, robię kopie zapasowe
    [...]
    Jakież-to kurna typowe w tej p...j UE!
    Ktoś-coś wymyślił, wyszedł z usługą, za którą ludzie chcą płacić (albo
    nawet i nie, może tylko reklamodawcy, a nie ludzie) i teraz ma problem.
    Pewno mu się odechce i zatrudni się gdzieś na etacie (czyt: um.o p.),
    najlepiej w jakimś urzędzie i będzie tylko doił, zamiast tworzyć.

    No i komu to służy?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda