  • Data: 2009-12-30 17:05:46
    Temat: Przeprowadzka z dzieckiem
    Od: "b.k." <n...@a...em> szukaj wiadomości tego autora

    Witam na forum, jestem rozwódką z ojcem dziecka, Sąd orzekł, że dziecko
    mieszka ze mną, mamą. W Sądzie orzekliśmy ugodę odnośnie widzeń ojca z
    dzieckiem, ojciec biologiczny widuje się z córką co 2 tygodnie, odbiera je z
    przedszkola i odwozi pod dom w niedzielę. Sprzedaję swoje mieszkanie i wraz
    z nowym mężem planuję się przeprowadzić w inny rejon Polski, ok. 300 km stąd
    i tyleż samo od ojca biologicznego dziecka. Jak ja mam to zrobić w praktyce?
    Czy muszę iść do Sądu? Wystarczy go powiadomić i już czy jak? Nadmienię, że
    od kilku lat drę koty z ojcem dziecka, choć nie utrudniam mu kontaktu,
    dziecko jest aktualnie na wakacjach świątecznych u niego. Ojciec biologiczny
    ma ograniczoną władzę rodzicielską właśnie ograniczona do wyboru mieszkania,
    szkoły, wakacji. Teoretycznie powinnam z nim ustalić miejsce zamieszkania
    dziecka i wyboru szkoły w związku z dziecka pójściem do szkoły od września
    2010, ale nie potrafię się z nim porozumieć w żadnej linii i też nie chcę.
    Czy jesli przeprowadzę się i wyślę pismo do Sądu o nowym adresie i info o
    nowym adresie odbierania dziecka dla ojca to wystarczy?
    Jak to przeprowadzić bezkolizyjnie? Czy mam składać pozew o ustalenie nowych
    widzeń ze względu na odległość czy bazować na aktualnym wyroku?
    Pomóżcie grupowicze, pozdrawiam