  • Data: 2009-12-31 14:05:01
    Temat: Re: Przeprowadzka z dzieckiem
    Od: "b.k." <n...@a...em> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za odpowiedź.

    Wobec tego MUSZĘ iść do Sądu ustalić nowe widzenia jeszcze przed planowaną
    przeprowadzką? Sprzedaję swoje mieszkanie i kupuję dom, dziecko od września
    idzie do szkoły, dom zamierzaliśmy z mężem kupić, jednak musimy zrobić to
    teraz, by dziecko nie zmieniało szkoły.
    Mediacje? A co mam mediować? 3 lata temu byłam na mediacjach, on je zerwał,
    mam swoje życie i nie po to się rozwodziłam by oglądać jego gębę, widuje się
    regularnie z dzieckiem i tego mu nie utrudniam.

    Jeżeli zależy Ci aby zrobić to siłowo, to sąd ma prawo zadecydować za
    was, w przypadku braku możliwości porozumienia.

    Co Sąd może zdecydować? Już zdecydował, że dziecko mieszka przy mnie i
    ograniczył mu władzę rodzicielską. Dziecka za granicę nie wywożę, jedynie
    się przeprowadzam, do czego mam prawo. Do tego dziecko wyniesie się z dużego
    miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp...

    pozdrawiam