  • Data: 2009-12-31 14:29:08
    Temat: Re: Przeprowadzka z dzieckiem
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przyznanie pobytu dziecka przy Tobie to nie tylko prawa, ale i obowiązki.

    b.k. <n...@a...em> napisał(a):

    > Wobec tego MUSZĘ iść do Sądu ustalić nowe widzenia jeszcze przed planowaną
    > przeprowadzką?
    Nie musisz. Możesz realizować dotychczasowe ustalenia, czyli pewnie dowozić
    je w okolice obecnego miejsca zamieszkania (albo iść na udry i grać
    dzieckiem swoje gry).

    > Sprzedaję swoje mieszkanie i kupuję dom (...)
    Ma o tyle znaczenie, że po Twojej stronie zaistniały przesłanki do zmiany
    postanowień (ale możesz iść na udry i grać dzieckiem swoje gry).

    > Mediacje? A co mam mediować? 3 lata temu byłam na mediacjach, on je
    > zerwał, mam swoje życie i nie po to się rozwodziłam by oglądać jego gębę,
    Dziecko też ma swoje życie, na razie regulowane obecnym wyrokiem.
    Jednostronnie chcesz je zmienić. Wybacz, nie tak wygląda wykonywanie opieki
    nad dzieckiem...

    > widuje się regularnie z dzieckiem i tego mu nie utrudniam.
    Ale zamierzasz, stanem faktycznym.

    > Co Sąd może zdecydować? Już zdecydował, że dziecko mieszka przy mnie i
    > ograniczył mu władzę rodzicielską. Dziecka za granicę nie wywożę, jedynie
    > się przeprowadzam, do czego mam prawo.
    Ty - tak; dziecko - niech oceni to sąd, skoro wolisz nie oglądać gęby
    swojego ex-partnera kosztem dobra dziecka

    > Do tego dziecko wyniesie się z dużego miasta,
    I już to powinno podlegać ocenie sądu, jako przesłanka, która być może
    zmniejszy szanse dziecka na optymalny rozwój...

    Wyobraź sobie, że to ojciec dziecka sprawuje opiekę nad dzieckiem i z
    uśmiechem informuje Cię, że wyprowadza się z nim/nią na wieś 300 km od
    dotychczasowego miejsca zamieszkania, a dojazd komunikacją zbiorową zajmuje
    9 godzin w jedną stronę...

    GK