  • Data: 2010-01-02 15:39:27
    Temat: Re: Przeprowadzka z dzieckiem
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > no ale tak szczerze czy nie ma racji? Matka chce na wies sie wyprowadzic i
    > to jeszcze 300km od ojca tylko dlatego, ze go nie lubi.

    Na jaką wieś. Nie pisała O żadnej wsi. Pisała o lepszych warunkach
    mieszkaniowych dla dziecka (dom, ogród).
    Tu sie liczy dobro dziecka, a nie dobro jakiegoś bydlaka tatusia. Jak
    tatuś kocha to niech zasuwa nawet na drugi koniec Polski.

    > Interes dziecka tez sie powinien liczyc. Ja nie chcialbym na wies bo do
    > szkoly gimbusem, do domu nie mozna wrocic samemu bo autobusu/pociagu nie ma.
    > Wies to wies. Gorsza perspektywa (w mojej ocenie).

    A pisała dziewczyna o tym?
    Tak w ogóle to nie powinna tu o nic pytać, bo zaraz ją jakieś popaprańcy
    zboczone napadli.

    --
    animka