  • Data: 2010-07-06 18:14:05
    Temat: Protokól z zebrania wspólnoty a oskarzenie o falszerstwo.
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podpisaliscie.

    Ale czy złożyliście protokół Wspólnocie, najlepiej z potwierdzeniem odbioru
    na kopii przez dwóch członków zarządu wspólnoty (skoro taka gardłowa sprawa)?

    Tak swoją drogą to czasem sąd się czepia przy jakiejś sprawie o protokół,
    chociaż ustawowo rzecz biorąc to nie ma wymogu protokołowania zebrania
    właścicieli (pomijam uchwały podejmowane z udziałem notariusza, zresztą
    pewien notariusz zgubił mi protokół razem z uchwałami, pełnomocnictwami,
    listami do głosowania i później wmawiał, że go rzekomo nie brał).

    -----

    > Po zebraniu napisałem protokół, który podpisałem ja oraz przewodniczący
    zebrania.

    > Dziś otrzymałem kolejne pismo od zarządu wspólnoty, w którym zostaje
    upomniany o tym, że nie otrzymali jeszcze protokołu oraz cyt. "jesteśmy
    zobowiązani przypomnieć Państwu, iż zarówno protokół z Zebrania, jak i
    podjęte na nim uchwały stanowią dokumenty Wspólnoty Mieszk w rozumieniu
    przepisów prawa, w tym przepisów kodeksów karnego.