eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProsba + dlugie › Prosba + dlugie
  • Data: 2005-02-16 16:11:03
    Temat: Prosba + dlugie
    Od: "Tomasz" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zwracam się do Państwa z zapytaniem.

    Sytuacja wyglada w ten sposób : moja koleżanka kupiła w październiku 2004
    roku komputer w jednej z łódzkich firm, od samego początku w tym komputerze
    coś było nie tak ( bardzo wolno pracował, przegrzewał sie , jego praca była
    nie stabilna , jego praca nagle sie zatrzymywała) , oddawaliśmy go do tego
    sklepu , aby wyjaśniono lub naprawiono te problemy , zrobiliśmy to
    trzykrotnie. Za kazdym razem przy oddawaniu jej (koleżance )naprawionego
    sprzętu mówiono że teraz juz wszystko jest w jak najlepszym stanie.
    Zanosiliśmy sprzęt do domu i dalej okazywało sie że jego praca jest
    niezgodna z tym, jakie ten sprzet ma standardy ( jeden z najlepszych obecnie
    na rynku komputerowym). Po ostatnim takim zdarzeniu podczas pracy komputer
    się zatrzymał i nie wiadomo co się stało. Zaniesliśmy go do sklepu w sobotę
    12.02.2004 i wtedy nam powiedziano że prawdopodobnie spalił sie jeden z jego
    elementów (płyta główna lub proccesor). Koleżanka studiuje i komputer jest
    jej teraz bardzo potrzebny , prosze mi powiedzieć czy na czas rozpatrzenia
    reklamacji spalonego elementu komputera sklep powinien dać w zamian
    (nieodpłatnie) jakiś inny komputer zeby mogła go uzywać w zamian tego który
    oddała do sklepu. W momęcie gdy nie ma komputera w domu jest narażona na
    pewne straty( braki na uczelni, straty wynikajace z niemożności pracy na
    komputerze ) .Co z ewentualnymi szkodami osobistymi powstałymi z braku
    komputera w domu (niemożność wykonywania pracy ),

    Jeden z pracowników powiedział że reklamacja może nie być uwzględniona
    ponieważ komputer był podłączony do internetu i to mogło spowodować jego
    awarię. Jeżeli coś się stało z danym elementem nie z winy uzytkownika
    (komputer pracował i nagle przestał) to czy ta gwarancja może zostać nie
    rozpatrzona, mam na myśli naprawa lub wymiana na nowy bo się dany element
    spalił z przegrzania..

    Proszę nam napisac jakie my mamy prawa i jakie prawa ma sprzedajacy sklep.

    Bardzo dziekuje za pomoc .

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1