  • Data: 2004-06-15 06:22:32
    Temat: Problemy z reklamacja. prosze o rade.
    Od: "W.R." <j...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kupilem niecaly rok temu w sklepie komputerowym pewna czesc. Dostalem na nia
    rok gwarancji. Okazala sie ona wadliwa. Serwis firmy postanowil ze dostane
    czesc nowa. Lecz w zwiazku z tym iz obecnie nie jest produkowany model ktory
    ja nabylem dostalem model nowszy. jednak po wstepnych ogledzinach widac ze
    towar jest uzywany (pewnie byla wczesniej serwisowana). Niestety przy
    odbiorze bylem niemile zaskoczony gdyz sprzedawca powiedzial ze gwarancja
    "leci dalej" i zostaje przedluzona tylko o okres przetrzymania czesci w
    serwisie.
    Moje pytania:
    1. czy firma moze mi wymieniac na czesc o nowszym modelu ale uzywana?
    2. jak jest wtedy z okresem gwarancyjnym? czy nie zaczyna mi sie od nowa?
    3. czy mam jakies dodatkowe korzysci z reklamacji i na czym w oglole to mam
    prawo do reklamacji jak mam gwarancje?
    4. prosze odpowiedzi poprzec konkretnymi przepisami prawnymi.

    Dziekuje z gory.