    From: "Nancy" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problemy z PZU - odszkodowanie:(
    Date: Mon, 6 Aug 2007 10:39:40 +0200

    Witajcie,

    wiem, ze temat był kilkukrotnie omawiany, ale spytam juz z bezsilności, bo
    to co dzis usłyszałam z PZU po prostu rozłożyło mnie na łopatki:(

    Półtora tygodnia temu byłam uczestniczką stłuczki (poszkodowaną). Facet
    wjechał mi w dupę:(. Zgłosiłam szkodę w PZU. Autko dość stare - 10letnia
    Astra, ale byliśmy pierwszymi włascicielami i to było autko dobrze
    utrzymane.

    PZU określił, ze naprawa przewyższa wartość auta. OK 10000 za naprawę.
    Powiedziano ze autko sprzed wypadku ma wartość 7500 i teraz wystawia auto na
    licytacji i jak ktos je wezmie to dostanę cała kwote, jesli nie to dostane
    róznice miedzy 7500 a wartoscia wraka.

    W aucie poszła boczna belka, generalnie cała konstrukcja auta jest
    naruszona. Przy uderzeniu w tył auta nie otwieraja sie przednie drzwi. Dzis
    powiedziano mi w PZU ze wraka nikt nie chce i wypłacą mi 4000.

    I ja się pytam dlaczego ja jako poszkodowana mam sie teraz bawić w
    sprzedawanie wraka? Skoro tak naprawde jego wartość = 0zł, z czysto
    ekonomicznego punktu widzenia - przeciez nie ma na nie popytu. Chetnie bym
    je naprawiła, ale za 4000 tego sie nie da zrobić.

    Auto od poczatku miało płacone AC i nigdy z tego AC nie skorzystalismy - nie
    wzielismy nawet 1zł, a wiadomo ile przez 10 lat to kosztowało.

    Czy jest jakas szansa zeby wyciagnąć od PZU całość za auto, albo czy nie
    maja przypadkiem obowiazku doprowadzic auta do stanu sprzed wypadku?

    Bardzo prosze o radę, bo nie chce z powodu jakiegos półgłówka, który nie
    umie hamować dopłacać do interesu:(

    Pozdrawiam i prosze o radę:(

    Ania