  • Data: 2009-09-21 13:55:45
    Temat: Problem z komórką
    Od: asuszek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przedłużając umowę z ERĄ na usługi telekomunikacyjne zakupiłam na
    początku sierpnia telefon zwraz z zestawem słuchawkowym (zamówienie
    odbyło się przez infolinię towar dotarł do mnie kurierem). Telefon
    okazał sie niesprawny i oddałam go do serwisu poprzez sklep firmowy.
    Na koniec sierpnia otrzymałam telefon z serwisu który był nadal
    niesprawny no i spowrotem go oddałam do naprawy. No idzisiaj dzwoni do
    mnie Pan ze sklepu firmowego, że telefon wrócił ale jest nie
    naprawiony ponieważ nie zostawiłam karty gwarancyjnej (oddając od razu
    po odbiorzez pierwszej naprawy pokazałam osobie przyjmującej mój
    telefon wszystkie papiery jakie mam na niego i nie wzięła ze sobą
    karty gwaranycjnej) no i znów go musze oddać do naprawy. I co ja mam
    teraz zrobić ponieważ dzwoniąc na infolinię powiedziano mi, że osoba
    przyjmująca telefon w sklepie firmowym do serwisu nie powinna go ode
    mnie odbierać bez karty gwarancyjnej (mi przyjęła i dała świstek że
    telefon został przyjęty). Wkurza mnie fakt że teaz znowu oddając
    telefon otrzymam go z naprawy w połowie października tj. 2,5 miesiąca
    od podpisania aneksu zestaw sluchawkowy leży gdyż nie mam go z czym
    używać telefonu zasteopczego nie dostałam ponieważ w sklepie firmowym
    ich na stanie nie mieli. I teraz moje pytania czy mogę jako
    zainterweniować z tym że panienka w sklepie przyjęla mi telefon i 22
    dni ten telefon nie wiadomo gdzie przebywał, że dopiero mi teraz dano
    znak że nie zostawiłam karty gwarancyjnej i czy wskuram co jeżeli
    napiszę pismo do operatora że na czas naprawy prosze o nie naliczanie
    abonamentu ponieważ telefon był zepsuty od początku jak go otrzymałam.
    Prosze o pomoc w tej kwestii