eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z komórkąRe: Problem z komórką
  • Data: 2009-09-22 12:44:20
    Temat: Re: Problem z komórką
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Flo pisze:
    > Liwiusz pisze:
    >
    >>> warunkach sprzedaży konsumenckiej (chyba dobrze przytoczyłam) i
    >
    >> Tak też zrób. Tylko z tym żądanie udajesz się do sprzedawcy, czyli
    >> do tego salonu/sklepu co Ci telefon sprzedał (dane na fakturze).
    >
    > I tu będzie problem bo z tego co wyczytałem zakupiono telefon poprzez
    > infolinię. Pozostaje chyba tylko i wyłącznie salon firmowy i wystąpienie
    > za jego pośrednictwem bezpośrednio do operatora z żądaniem.
    >
    > W dokumentach jakie klient otrzymuje powinien być adres zwrotny nadawcy.
    > Wydaje mi się, że tam zawarty podmiot powinien właśnie być adresatem
    > roszczenia.


    Na pewno dane tego podmiotu są znane. Można wysłać telefon pocztą,
    żądając oczywiście zwrotu kosztów przesyłki.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1