  • Data: 2009-09-22 10:37:40
    Temat: Re: Problem z komórką
    Od: Chmiel <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    asuszek pisze:
    > No ok ale czy jeżeli on już był w serwisie to nadal mogę sie ubiegać o
    > nowy telefon? No a co mam zrobić z tym że osoba w sklepie firmowym
    > przyjęła mi telefon do serwisu bez karty gwarancyjnej, czy skladanie
    > skargi do ERY cos da?

    Szczerze - nie ma co pisać do Ery. Miałem taką sytuację z Orange i
    okazało się że sklep Orange (salon firmowy) nie ma prawie nic wspolnego
    z operatorem. Telefon był u nich kilka razy, za każdym razem po prawie
    miesiąc czasu. Problem był w tym, że był to Samsung a firma Samsung -
    w/g tego co powiedział mi serwis - nie produkuje już telefonów i części
    zamiennych.

    Po kilku naprawach gwarancyjnych (5?) powiedziałem, ze mam prawo do
    wymiany (tak jest napisane w gwarancji) ale dowiedziałem się, że mogę
    oddać telefon w ramach rękojmi a nie gwarancji. Wtedy mogą to
    rozpatrzyć. Skończyło się zakupem nowego telefonu w innej sieci i
    przeniesieniem numeru.

    A przy okazji - zwrot abonamentu jest możliwy jeżeli faktycznie nie
    używasz telefonu (karty).

    --
    Chmiel