eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z komórką › Re: Problem z komórką
  • Data: 2009-09-22 12:23:34
    Temat: Re: Problem z komórką
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:

    >> warunkach sprzedaży konsumenckiej (chyba dobrze przytoczyłam) i

    > Tak też zrób. Tylko z tym żądanie udajesz się do sprzedawcy, czyli do
    > tego salonu/sklepu co Ci telefon sprzedał (dane na fakturze).

    I tu będzie problem bo z tego co wyczytałem zakupiono telefon poprzez
    infolinię. Pozostaje chyba tylko i wyłącznie salon firmowy i wystąpienie
    za jego pośrednictwem bezpośrednio do operatora z żądaniem.

    W dokumentach jakie klient otrzymuje powinien być adres zwrotny nadawcy.
    Wydaje mi się, że tam zawarty podmiot powinien właśnie być adresatem
    roszczenia.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com
    http://detektywtorun.pl
    +48 509 969 040
    Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
    +48 607 600 027


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1