  • Data: 2011-03-08 10:05:23
    Temat: Problem z allegro
    Od: Neptun <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zakupiłem na aukcji telefon poprzez "kup teraz" jest to telefon muzyczny
    przyszła paczka odebrałem jednaj w paczce nie było słuchawek do telefonu
    ani ładowarki brakowało też według mojej oceny cd i jeszcze jednego kabelka
    Zadzwoniłem do sprzedawcy przedstawiłem sprawę dostałem odp ze ładowarkę
    wyślą ale słuchawek i reszty juz nie bo nie było w opakowaniu,
    wkurzyłęm sie zadzwoniłem na infolinię producenta i tam zapytałem
    powiedziano mi ze słuchawki na bank były bo to telefon muzyczny i muszą
    być.
    Znów zadzwoniłem do sprzedawcy i mówię ze producent powiedział że
    słuchawki były na to oni że jak będą mieli to wyślą w co wątpie
    napisałem że chce zwrócić towar bo nie spełnia oczekiwań i jest nie
    kompletny o czym nie poinformowano mnie na stronie aukcji i ty
    sprzedawca napisał że nie przyjmuje zwrotów wyprzedawanego towaru

    Mam szanse odzyskać pieniądze? Czy w tym wypadku obowiązuje możliwość
    zwrotu w ciągu 10 dni?

    Z góry dziękuje za odpowiedź!

    POzdrawiam
    Marcin S