  • 1. Data: 2011-03-08 10:05:23
    Temat: Problem z allegro
    Od: Neptun <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Zakupiłem na aukcji telefon poprzez "kup teraz" jest to telefon muzyczny
    przyszła paczka odebrałem jednaj w paczce nie było słuchawek do telefonu
    ani ładowarki brakowało też według mojej oceny cd i jeszcze jednego kabelka
    Zadzwoniłem do sprzedawcy przedstawiłem sprawę dostałem odp ze ładowarkę
    wyślą ale słuchawek i reszty juz nie bo nie było w opakowaniu,
    wkurzyłęm sie zadzwoniłem na infolinię producenta i tam zapytałem
    powiedziano mi ze słuchawki na bank były bo to telefon muzyczny i muszą
    być.
    Znów zadzwoniłem do sprzedawcy i mówię ze producent powiedział że
    słuchawki były na to oni że jak będą mieli to wyślą w co wątpie
    napisałem że chce zwrócić towar bo nie spełnia oczekiwań i jest nie
    kompletny o czym nie poinformowano mnie na stronie aukcji i ty
    sprzedawca napisał że nie przyjmuje zwrotów wyprzedawanego towaru

    Mam szanse odzyskać pieniądze? Czy w tym wypadku obowiązuje możliwość
    zwrotu w ciągu 10 dni?

    Z góry dziękuje za odpowiedź!

    POzdrawiam
    Marcin S

  • 2. Data: 2011-03-08 10:11:24
    Temat: Re: Problem z allegro
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-08 11:05, Neptun pisze:

    > Mam szanse odzyskać pieniądze? Czy w tym wypadku obowiązuje możliwość
    > zwrotu w ciągu 10 dni?

    Zwrot w ciągu 10 dni pewnie obowiązuje i możesz zwrócić bez powodu, ale
    czy w treści aukcji była informacja o słuchawkach? Bo przecież nie
    kupowałeś od producenta, więc trudno wymagać, aby to co sprzedaje
    producent, wiązało dalszych sprzedawców.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-03-08 10:53:46
    Od: Neptun <s...@p...onet.pl>

    W dniu 08.03.2011 11:11, Liwiusz pisze:

> [...]
    > kupowałeś od producenta, więc trudno wymagać, aby to co sprzedaje
    > producent, wiązało dalszych sprzedawców.

    nie było informacji ze brakuje słuchawek i ładowarki, niby masz rację
    ale niestety na aukcji nie było żadnej informacji o zawartości pudełka
    więc czy w takiej sytuacji w pudełku mógłby być tylko telefon? i
    wszystko byłoby ok?

  • 4. Data: 2011-03-08 10:55:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-08 11:53, Neptun pisze:

> [...]
    > ale niestety na aukcji nie było żadnej informacji o zawartości pudełka
    > więc czy w takiej sytuacji w pudełku mógłby być tylko telefon? i

    A co bylo przedmiotem aukcji, telefon czy pudelko? Skoro nie bylo nic
    wspomniane o sluchawkach, to czego sie spodziwales, ze je w prezencie
    dostaniesz?

  • 5. Data: 2011-03-08 12:22:22
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-08 11:11, Liwiusz wrote:

    > Zwrot w ciągu 10 dni pewnie obowiązuje i możesz zwrócić bez powodu,

    Niekoniecznie. Mógł kupić od osoby prywatnej.

    gacek

  • 6. Data: 2011-03-08 15:18:03
    Od: Neptun <s...@p...onet.pl>

    W dniu 08.03.2011 11:55, neoniusz pisze:

    > A co bylo przedmiotem aukcji, telefon czy pudelko? Skoro nie bylo nic
    > wspomniane o sluchawkach, to czego sie spodziwales, ze je w prezencie
    > dostaniesz?

    czyli Twoim tokiem rozumowania idąc dalej kupujesz auto przedmiotem
    aukcji jest samochód X ale nikt nie napisał czy z kołami czy bez
    dostajesz auto bez kół jak sie wtedy czujesz? przecież aukcja dotyczyła
    jedynie auta

    POzdrawiam
    Marcin S.

  • 7. Data: 2011-03-08 15:18:28
    Od: Neptun <s...@p...onet.pl>

    W dniu 08.03.2011 13:22, gacek pisze:

    > Niekoniecznie. Mógł kupić od osoby prywatnej.
    >

    > gacek

    zakup dokonany w sklepie

    POzdrawiam
    Marcin S.

  • 8. Data: 2011-03-08 15:28:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-08 16:18, Neptun pisze:

> [...]
    > aukcji jest samochód X ale nikt nie napisał czy z kołami czy bez
    > dostajesz auto bez kół jak sie wtedy czujesz? przecież aukcja dotyczyła

    Kupujesz auto na allegro bez obejrzenia go wczesniej? Gratulacje.
    Analogia zupelnie nietrafiona. Na allegro najwiekszym problemem jest
    glupota kupujacych, ktorzy nie czytaja opisow, a pozniej twierdza, ze
    cos im sie nalezy. Kupujesz to co widzisz w opisie i na zdjeciu. Tyle.

  • 9. Data: 2011-03-08 15:29:04
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-08 16:18, Neptun wrote:

> [...]
    > aukcji jest samochód X ale nikt nie napisał czy z kołami czy bez
    > dostajesz auto bez kół jak sie wtedy czujesz? przecież aukcja dotyczyła

    Nie kupiłeś telefonu bez klawiatury. Koła są niezbędne do jazdy. Kupiłeś
    samochód bez radia.

    gacek