  • Data: 2007-10-19 20:03:58
    Temat: Prawo pracy - proszę o poradę
    Od: Tohm <T...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wraz z umową o pracę otrzymałem załacznik "Informacja dla pracownika",
    gdzie:
    -W punkcie 3 (Urlop wypoczynkowy) jest zapis "W 2007 r pracownikowi
    przysługuje urlop wypoczynkowy w wymiarze 0 dni / 0 godzin"
    -W punkcie 4 (Długość okresu wypowiedzenia Umowy o pracę) jest zapis
    "Brak możliwości rozwiązania umowy za wypowiedzeniem"
    Proszę o informacje:
    1. Czy zapisy te są zgodne z prawem pracy w sytuacji, gdy posiadam
    jeszcze do wykorzystania kilkanaście dni urlopu wypoczynkowego za
    2007r.?
    2. Czy w przypadku nieudzielenia urlopu wypoczynkowego, pomimo
    złożenia wniosku urlopowego i braku możliwości wykorzystania naleznych
    dni do końca roku 2007 pracownik ma prawo ubiegać się o wypłacenie
    ekwiwalentu za urlop?
    3. Czy zapis z punktu 4 jest zgodny z prawem pracy ?
    Podkreślam, że pod "Informacją dla Pracownika" widnieje klauzula o
    treści:
    "Niniejszym potwierdzam, że zapoznałem się z treścią niniejszej
    informacji i otrzymałem jeden egzemplarz".
    4. Czy istnieje możliwość odwołania się od tej informacji i czy w
    ogóle jest taka potrzeba, skoro w klauzuli nie ma wzmianki o
    zaakceptowaniu przezemnie jej treści ?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi - każde ustosunkowanie się do tematu
    będzie dla mnie bardzo cenne
    Pozdrawiam
    Tohm