eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenta - reklamacja › Prawo konsumenta - reklamacja
  • Data: 2005-05-30 19:03:08
    Temat: Prawo konsumenta - reklamacja
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    chciałem oddać grzejnik do naprawy bo się zepsuł, mam na niego gwarancje ale
    nie miałem oryginalnego opakowania, w gwarancji nic nie pisało że musze go
    oddać z opakowaniem, poza tym to mogę skorzystać z prawa o niezgodności
    towaru z umową i nie muszę się kierować zapisami w karcie gwarancyjnej.
    Sprzedawca zażądał ode mnie podpisania oświadczenia że przyjmuję do
    wiadomości iż sklep nie ponosi odpowiedzialności za ew. uszkodzenia w
    transporcie do serwisu. Czy miał do tego prawo? A jeśli nie to czy takie
    oświadczenie ma moc prawną?
    pozdrawiam
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1