  • Data: 2005-05-31 15:34:43
    Temat: Re: Prawo konsumenta - reklamacja
    Od: Michal Bien <m...@u...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzesiex <s...@g...pl> wrote:

    > No wiesz, trudno wszędzie chodzić ze świadkami i magnetofonem
    > spodziewając się na każdym kroku oszustwa, wiem, wiem niektórzy tak po
    > kryjomu innych nagrywali i teraz ci inni siedzą i czytają czasopisma
    > ;-)

    Masz lekko nieswieze informacje. Ten Pan jest juz na wolnosci.
    To by bylo na tyle jesli chodzi o sprawiedliwosci i orzekaniu zawiasow
    1 na 2 za jezdzenie po pijaku rowerem po osiedlu w srodku nocy [chodnik -
    nie ulica], choc do pasa drogowego formalnie tez sie zalicza.

    > Nie mniej jednak poinformuję Inspekcję Handlową o tym fakcie, nie
    > wiem czy to coś da bo to był jeden z tych duuużych hipermarketów ale
    > nie zaszkodzi spróbować

    To tym bardziej, bo to pewnie ich stala praktyka i nie tlko Ciebie
    dotknlo. Ale tak jak sugerowano - raczej juz po odebraniu sprzetu z
    naprawy.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938