eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenta - reklamacja › Re: Prawo konsumenta - reklamacja
  • Data: 2005-05-31 14:09:53
    Temat: Re: Prawo konsumenta - reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <d7hqen$aom$1@inews.gazeta.pl>, Grzesiex wrote:
    >> > . Czy miał do tego prawo?
    >> Nie.
    >> > jeśli nie to czy takie oświadczenie ma moc prawną?
    >> Tak.
    > To co miałem zrobić? powiedział że sprzętu nie weżmnie i tyle, nie chciał mi
    > tego dać na piśmie. To u nich normalna procedura, można to gdzieś zgłośić?

    Było pójść ze świadkami lub dyktafonem, a potem w razie odmowy złożyć
    pisemnie, pocztą za potwierdzenia odbioru reklamację z tyt. niezgodności z
    umową, zaznaczając gdzie może odebrać sprzęt i jaki jest powód takiego
    trybu składania reklamacji. Jakby to zignorował lub spóźnił się z
    odpowiedzią (14 dni), to chcąc nie chcąc uznałby reklamację.
    W tej chwili możesz co najwyżej poinformować o zaistaniałym problemie
    Inspekcję Handlową. Może mu wlepią mandat i ilość ofiar wśród konsumentów
    się zmniejszy. Z drugiej strony jak się już podpisało takie oświadczenie,
    to ja bym poczekał aż sprzęt wróci z naprawy cały a dopiero potem
    interweniował w IH.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1