  • Data: 2004-04-28 08:20:55
    Temat: Prawo do umiejętności i wiedzy
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od pewnego czasu (2 lata) zdobywam wiedzę i doświadczenie na temat pewnej
    technologii (pierwsze komercyjne opracowanie na taka skalę w Europie) Do
    wszystkiego doszliśmy wspólnymi siłami w firmie, wykonaliśmy szereg testów i
    zebraliśmy pozytywne opinie w srodowisku. Myslę nad tym aby napisać
    opracowanie na ten temat. Nie podpisywałem w pracy żadnej lojalki. Wiem że
    mógłbym spodziewać się kłopotów w pracy, ale czy pracodawca miałby podstawę
    prawną żeby mi coś zrobić?
    W.