eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru. › Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
  • Data: 2014-05-29 01:10:46
    Temat: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
    Od: Max <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzień dobry, dobry wieczór.

    Droga grupo, czy ktoś z Was tu obecnych orientuje się dobrze w temacie praw i
    obowiązków pracownika zatrudnionego na stanowisku sprzedawcy przy dywersyfikacji
    sprzedawanych usług i towarów?

    Mam na myśli szczególny przypadek. Sprzedawca zatrudnia się na stanowisko pracy, na
    którym w jego obowiązkach jest sprzedaż towaru ze sklepu satelitarnego oraz sprzedaż
    usługi dostępu do telewizyjnego kontentu.

    Po paru miesiącach od rozpoczęcia pracy w firmie dochodzi kolejna usługa, Internet, w
    tym sprzedaż sprzętu (tablet, laptop, modem, antena GSM).

    Następnie telefonia komórkowa i sprzedaż telefonów. Wkrótce pojawia się bankowość,
    ubezpieczenia, energia elektryczna :) To już brzmi śmiesznie, ale to jest spotykane w
    każdej większej korporacji. Jak to się ma do umowy o pracę na stanowisku sprzedawcy?
    Obejmuje Waszym zdaniem takie ogólne stanowisko obowiązki na taką potężną
    dywersyfikacje? Czy to uczciwe?

    Przykład z dnia codziennego: sprzedawca paliw - kasjer, sprzątaczka, kucharz
    (hot-dogi na stacjach). Orlen, Biedronka, Cyfrowy Polsat, Plus, Orange, Rossmann?


    Pozdrawiam serdecznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1