  • Data: 2008-10-15 10:52:49
    Temat: Powództwo windykacyjne o zwrot rzeczy
    Od: j...@t...fr szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Jakies 10 lat temu uzyczylem koledze przedmiot (gitare) o wartosci ok
    700 zl.
    Nie byla mi potrzebna przez ten czas wiec o niej nie pamietalem.
    Niedawno sobie o niej przypomnialem i zwrocilem sie (przez GG) do w/w
    kolegi o zwrot przedmiotu. Powiedzial ze nie wie zabardzo gdzie teraz
    jest bo gral na niej jego ojciec, potem siostra i bedzie musial
    ustalic co z gitara wlasciwie teraz jest. Powiedzial zebym sie nie
    martwil ze przedmiot sie znajdzie i mi odda.
    Jak sie mozna domyslec kontakt sie urwal. Nie odpowiada na GG ani na
    maile.
    Chce odzyskac uzyczony przedmiot, ale nie wiem jak sie za to zabrac.
    Od czego zaczac ? Pewnie od jakiegos listu poleconego do posiadacza
    przedmiotu. Ale jak go zredagowac ? Na co sie powolac ?
    Co jesli nie odbierze listu gdy zobaczy na nim moje dane ? Gdzie
    ewentualnie zglosic sprawe ?

    Za pomoc z gory dziekuje

    Propofol