    From: " " <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(
    Date: Wed, 23 Sep 2009 14:51:17 +0000 (UTC)

    Nie tak dawno prosiłem Was o pomoc, gdyż komornik, mimo wydania postanowienia
    o umorzeniu tytułu egzekucyjnego, nadal zabiera pieniądze z mojego konta; co
    więcej, dwa rachunki bankowe mam zablokowane. Poradziliście zgłosić sprawę do
    prokuratury. Tak zrobiłem. Dziś dostałem odmowę wszczęcia śledztwa, z powodu
    braku znamion czynu zabronionego. Jak ktoś chciałby poczytać, to proszę:
    http://pwf.waw.pl/inne/prokur.pdf

    Nie napiszę, co myślę, bo internet jest regularnie inwigilowany. I nie jest to
    obsesja, tylko doświadczenie :->
    Jeśli ktoś chciałby pomóc, będę wdzięczny. Sprawa ciągnie się od grudnia 2008
    r. Mam cały segregator pism z sądu i do sądu, skargi, zażalenia, wnioski itp.
    Nic to nie daje. Sąd, mimo że jest zobligowany ustawowo do zajęcia stanowiska
    w ciągu 7 dni, do dziś nie ustosunkował się do mojej skargi na czynności
    komornika z marca 2009 r. Jedyne, co dostaję z sądu, to kolejne wezwania do
    złożenia odpisu, usunięcia braków, dołączenia czegośtam, opłacenia mimo
    wniosku o zwolnienie z kosztów itp., nawet zdarzają się pisma sprzeczne ze sobą.
    Każde pismo wysłane przez sąd, to 5,65 zł na pocztę plus papier, toner, pensja
    itd. Będzie tego już kilkadziesiąt. Ja składam osobiście.

    Czarek