  • Data: 2003-11-05 23:51:10
    Temat: Poradzcie przy odwolaniu.
    Od: Nomysz <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pewna prosbe. Sam sobie raczej nie poradze wiec chcialem zasiegnac
    malej rady.
    Jak ma wygladac odwolanie od wyroku ??? Moge to sam napisac, czy mam sie
    udac do jakiegos prawnika ?? Jakiej argumentacji uzywac ??
    Przyblize moze najpierw sprawe.
    Wyrok dostalem za jazde na rowerze w stanie nietrzewosci. Dziwi mnie to,
    ze w wyroku podali pierwszy pomiar, zamias kolejnych lub chociaz
    sredniej z 3 pomiarow (roznica znaczaca... kolejne byly o 1/4
    mniejsze).Wyrok jest dla mnie niezbyt korzystny. Ukarano mnie tak:

    - 40 stawek dziennych (10 zl stawka dzienna). Dziwne okreslenie. Mam
    rozumiec ze mam po prostu zaplacic 400 zeta ??
    - zakaz prowadzenia pojazdow mechanicznych na okres roku (dotyczy
    pojazdow okreslonych w kategorii B - czy do tego lapie sie rower ??)
    - wplata na jakis tam fundusz 50 zeta.
    - zwolnienie z oplaty za postepowanie.

    Doradzcie co mam zrobic. Jak argumentowac odwolanie ?? Jako ze jestem
    studentem na utzymaniu rodzicow nie mam za bardzo na zaplacenie kary.
    Poza tym prawo jazdy... Czy zatrzymanie go na rok jest rownoznaczne z
    utrata ?? Czy po roku je odzyskam i bedzie jak dawniej ? Czy nie dlao by
    sie jakos wynegocjowac skrocenia tego zakazu ? No i wlasnie... bede mogl
    jezdzic rowerem ? A w ogole to nigdzie nie napisano, do kiedy i gdzie
    mam zaplacic kare. Nie ma jakichs okreslonych terminow ??

    Naprawde prosze o pomoc. Wiem, ze zrobilem zle...wiem ze musze poniesc
    kare...Ale szczerze mowiac cos takiego ma maly charakter "edukacyjny".
    Naprawde nie stac mnie na ta kare. Wiem, moglem pomyslec wczesniej, ale
    stalo sie. Czy sa jakies szanse na powodzenie ??

    Dzieki i pozdrawiam
    Sz