    From: "Soney" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podejrzenie popełnienia przestępstwa. Zabójstwo kota !!!
    Date: 7 Aug 2007 11:34:59 +0200

    Witam
    Na początek mam prośbę aby potraktować tą wiadomość poważnie.
    Mam taką przykrą sprawę zaginął mi niedawno kot i mam 99% podejrzenie (niestety
    to tylko podejrzenie :( ) że ten kot został zabity przez mojego sąsiada,
    ponieważ słyszałem, że ten człowiek wyłapuje koty które wejdą na jego teren a
    następnie je topi. Mam wiele poszlak, niestety nie mam na to żadnych dowodów ani
    świadków, sam też tego nie widziałem, wiem że ten człowiek posiada pułapkę na
    koty, wiem skąd ją ma, wiem także w jaki sposób je uśmierca i domyślam się co
    robi z ciałami tych zwierząt. Zabójstwo zwierząt z tego co wiem jest ścigane
    urzędowo przez prokuraturę i grozi za to grzywna lub do roku lub w przypadku
    szczególnego okrucieństwa do dwóch lat pozbawienia wolności. Byłem na policji
    zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa, jednakże policję interesowało
    tylko to czy jest jakiś świadek bo jeżeli nie ma to oni nie mogą nic zrobić,
    mimo że powiedziałem im w jaki sposób te koty łapie i co z nimi robi i gdzie
    mogą znajdować się dowody zbrodni w postaci zwłok kota. Poradźcie co mogę zrobić
    w takiej sytuacji? Jak można ukarać takiego człowieka? Czy mogę próbować
    egzekwować od niego zadość uczynienie za śmierć kota?

    Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i pomoc.
    Pozdrawiam
    Soney