  • Data: 2010-12-27 13:48:41
    Temat: Play kaucja 1tys.. blokada polaczen
    Od: "Kris" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kupilem kolejna aktywacje i poszelalem z internetem
    trudno wyszlo nabilo do zaplaty ponad 1 tys

    ale play zablokowal mi moje 2 numery i niemoge z nich kozystac
    malo tego chca odemnie kaucji na 1tys zlotych ktore pewnie odzyskam po
    zakonczeniu umowy

    place wiec wymagam, dzwonie wiec place, wiec dlaczego zablokowali mi dostep
    do uslug za ktore place ?

    poczytalem sobie troche o kaucji i polityce firmy, co mam zrobic by
    odblokowali mi polaczenia?
    oczywiscie o zaplecia kaucji i ich widzimisie nie ma najmniejszej mowy

    aktywacja byla prezentem na swieta i teraz patrza na mnie jak na idiote, bo
    nie dziala

    czy to nie jest jakas klauzula niedozwolona wobec klienta ktory placi a
    blokuja mu dostep do uslug ?