  • Data: 2010-12-27 14:32:55
    Temat: Re: Play kaucja 1tys.. blokada polaczen
    Od: "Kris" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:ifa7ap$v30$1@news.onet.pl...

    > Mysle, ze moga sie bac o zdrowie psychiczne i wyplacalnosc klienta, ktory
    > wydaje 1000zl za internet.
    > A swoja droga, to jak to zrobiles? Sciagales caly internet?

    youtube i inne podobne :)
    aplikacje itp

    bac to sie moze kazdy
    od tego sa inne narzedzia w kraju by scigac dlugi

    jak tak traktuja kilentow to dziekuje bogu ze mam jeszcze orange
    a chcialem przeniesc cala firme do nich

    a tu ciach zamykaja mi firme, gdyz zablokowali polaczenia wychodzace
    niezykly standart relacji zaufania klienta do operatora
    no bardzo dziekuje