  • Data: 2008-12-14 09:20:14
    Temat: Płatność kartą brak autoryzacji a kwota bobrana.
    Od: abakus <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)
    To jest mój pierwszy wpis na grupie więc proszę o wyrozumiałość jeśli
    zrobię coś nie tak:)
    Mam taka sprawę opiszę co mnie spotkało wczoraj,kilka dni temu dostałem
    w pracy kartę visa w systemie bonus+ i tam były pieniądze na święta.
    Byłem wczoraj w markecie w moim mieście wykładam zakupy przy kasie
    kolejka za mną długa daje kartę pani kasjerka przejeżdża kartą przez
    czytnik i czekamy długo czekamy w końcu mówi że brak autoryzacji i
    niezapłacę ta kartą, gotówki zero więc daje kartę maestro do konta
    osobistego sytuacja się powtarza, już miałem oddać zakupy jakaś pani
    chyba kierowniczka kazała kasjerce jeszcze raz spróbować dałem kartę
    visę i transakcja się powiodła. Po powrocie do domu wchodzę na stronę
    mojego banku patrze a kwota jaka zapłaciłem karta visa jest pobrana też
    z mojego konta:( Złapałem rachunek i poszedłem do sklepu tam pani
    sprawdziła operacje i mówi że u nich jest że dwa razy była transakcja
    niezrealizowana i dopiero trzeci raz było zapłacone. Mam nadzieje że z
    tej karty visy nie pobrali mi dwa razy tej kwoty!I teraz muszę jechać do
    mojego banku w innym mieście i składać reklamację, dlaczemu niemożna
    takiej reklamacji składać w miejscu gdzie taka sytuacja wystąpiła czyli
    w sklepie?, no i zastanawia mnie fakt że ja niepodpisałem żadnej
    kartki(rachunku) nie wprowadziłem pinu(brak czytników w sklepie).a
    pieniądze zabrali. No i szczęście że zakupy były niedrogie ale jakbym
    coś większego kupował i by zabrali dwa razy to zostaje bez pieniędzy na
    życie:(. A podobna sytuacje miałem ze dwa lata temu, i jestem
    zaniepokojony takim czymś i mam obawę używać kartę w sklepach.
    Może ktoś mi doradzi gdzie można zainterweniować aby takie coś się nie
    działo brak autoryzacji to pieniądze zostają na koncie a nie mimo to są
    przelewane.
    pozdrawiam