  • Data: 2008-12-14 14:27:04
    Temat: Re: Płatność kartą brak autoryzacji a kwota bobrana.
    Od: abakus <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety dzisiaj okazało sie jeszcze że pierwsza próba zapłaty karta
    visa która też była nieudana w sklepie, spowodowała że jednak kwota
    została pobrana. Za każdym razem pieniądze z mojego konta były zabierane
    bo zmniejszyło się saldo moich środków. Tak więc zakupy robiłem na
    ponad 120 zl a łącznie zabrano mi 360 zł:(, Niby niedużo ale dla mnie to
    jest naprawdę pokaźna kwota której brak spowoduje bardzo skromne święta:(
    Dzwoniłem już do operatora tej karty visa tam pani sprawdziła i
    powiedziała że faktycznie ta sama kwota została 2 razy zabrana ale
    jeszcze nie jest gdzieś zaksięgowana i jak zostanie zaksięgowana to aby
    zadzwonić to oni złożą w moim imieniu reklamacje.
    Dziękuję za odpowiedzi.
    Grzesiek