  • Data: 2008-12-14 14:49:50
    Temat: Re: Płatność kartą brak autoryzacji a kwota bobrana.
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    abakus wrote:
    > Za każdym razem pieniądze z mojego konta były zabierane
    > bo zmniejszyło się saldo moich środków.

    Nie zmniejszyło Ci się saldo konta tylko *dostępne środki*, czyli
    pieniądze, którymi możesz w danym momencie operować. Pieniędzy na koncie
    masz jednak ciągle tyle samo ile przed zakupami.

    > Dzwoniłem już do operatora tej karty visa tam pani sprawdziła i
    > powiedziała że faktycznie ta sama kwota została 2 razy zabrana ale
    > jeszcze nie jest gdzieś zaksięgowana

    Czyli nie została zabrana, a tylko *zablokowana*. Te pieniądze Ciągle są
    Twoje i na 99% Twoje zostaną. Blokada będzie najprawdopodobniej zdjęta w
    poniedziałek.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski