  • Data: 2014-04-29 20:55:03
    Temat: Petardy
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sąsiad na posesji obok kilka razy w tygodniu strzela z petard i robi to
    przez cały rok. Wielokrotnie zwracałem mu uwagę, że straszy okoliczne ptaki,
    które przylatują na moją posesję i mnie też to przeszkadza. Mam psa na
    działce i on też ma psy. Można się przestraszyć. Jedynym powodem jest
    złośliwe działanie. Wczoraj rzucił petardę w moim kierunku. Wybuchła w
    odległości ok. 1 metra ode mnie. Co mówi prawo w tej kwestii? Czy można
    dowolnie używać materiałów pirotechnicznych kiedy się spodoba i czy można
    rzucać w kierunku ludzi? Za dużo ustaw /rozporządzeń by to przeglądać.
    Gdzieś zetknąłem się że strzelać można tylko 2 razy w roku(sylwester,nowy
    rok) ale nie jestem pewien.

    neelix