    From: "Piotr" <p...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Paragon - wtornik?
    Date: Wed, 10 Nov 2004 15:59:07 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@red.makolab.pl

    Witam
    Otoz takie pytanko wynikle z mojego gapiostwa. Kupilem kurtke w firmowym
    sklepie i zgubilem paragon. Udalem sie na drugi dzien aby uzyskac wtornik.
    Sprzedawca powiedzial ze takiej mozliwosci nie ma czyli zarazem utracilem
    jakas tam gwarancje ktora byla na podstawie paragonu. Czy sprzedawca
    powinien mi wydac wtornik... czy nie ma raczej takiej mozliwosci? mam
    nadzieje ze nie zagmatwalem.
    Pozdrawiam
    Piotr
    --
    "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajduje się taki jeden,
    który nie wie, że się nie da, i on to robi."