  • Data: 2007-10-20 11:49:39
    Temat: Oszustwo Heyah Prepaid
    Od: Piotr <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, sprawa może banalna, ale chciałbym ostrzec przed takimi kwestiami
    i zasięgnąć rady czy mogę domagać się reakcji operatora.
    Dostałem SMS podszywający się pod SMS serwisowy od Heyah. Proponowano mi
    podwojenie doładowania za 50 zł pod warunkiem wysłania kodu na nr
    telefonu 787930003. Wysłałem 2 kody z różnych telefonów, po chwili
    starałem się je wykorzystać standardowo ale były już zużyte.
    TERAZ Problem: Heyah odmówiła zablokowania kuponów - chciałem podać kody
    aby zablokować wydatki, ale odmówiono mi jakiejkolwiek pomocy,
    zasłaniając się tym, że "być może już wydano te pieniądze".

    Szczerze mówiąc jestem mocno zdenerwowany, świeżo po rozmowie z
    operatorem. Czy te osoby są bezkarne? Wiem że można nie dojść tego kto
    to ale czemu operator nie chce zablokować wydatków związanych z tym
    oszustwem? Przecież mógłby zablokować telefony do których wprowadzono
    kod. Problem w tym że jedyny kontakt z Heyah to nr. płatny 1zł za
    minutę, poza tym tylko droga listowa.