  • Data: 2008-12-13 15:22:13
    Temat: Oszustwo??
    Od: "Lapus" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zostałem oskarżony o oszustwo!! co mi grozi?
    7 lat temu miałem rachunke w banku na który mi pracodawca przelewał
    wynagrodzenie. do konta miałem debet 1000zł i dodatkowo osobną kartę 2000 (albo
    3000 nie pamiętam). z konta korzystalem prawidłowo. Straciłem pracę i zrobiłem
    spory debet tą kartą (około 30 000zł). Polegało to na tym, że przez około roku
    pobierałem co miesiąc całe saldo karty (bankomat tego banku poazywał, że mam
    dostępne pieniądze).
    Bank poszedł do komornika, zaskarżyłem wyrok i wygrałem w sądzie cywilnym. Teraz
    dostałem wezwanie na policję gdzie dowiedziałem się, że bank twierdzi, że
    wyłudziłem te pieniądze.
    Nigdy nie byłem karany (i nie chcę być)