  • Data: 2008-12-15 22:27:27
    Temat: Re: Oszustwo??
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    [..]
    > 286 kk jest bardzo pojemny, ale w praktyce - o ile Twój opis jest
    > rzetelny - nie do udowodnienia. Spodziewam się odmowy wszczęcia

    W praktyce to nic prokurator nie musi udowadniać.
    Z PRAKTYKI - jeżeli to jest Bank PKO BP to na 99,99999999% zostanie
    skazany za oszustwo z nakazem naprawienia szkody czyli zwrotu kasy z
    odsetkami itd.
    Nie dałem 100% bo być może gdzieś jest jakiś przypadek uniewinnienia,
    o którym nie słyszałem.

    [..]
    > zobowiązania, którego bank w inny sposób nie może dochodzić.

    Oczywiście. Gołym okiem widać, że to ordynarna próba wymuszenia.
    Niestety - bardzo mile widziana przez prokuratury bo sądy skazują
    delikwentów jak leci. :(

    --

    pozdrawiam
    Arek