  • Data: 2005-03-11 20:04:41
    Temat: Odwołanie darowizny.
    Od: Bwa <b...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam problem z mieszkaniem które otrzymałem pewien czas temu od swojej
    matki w darowiznie. Darowizna miala miejsce w okresie kiedy rodzina byla
    jeszcze kompletna. W miedzyczasie matka wyprowadzila sie z domu (nie ma
    rozwodu chodz rodzice zyja w faktycznej separacji). Kontaktow z matka od
    czasu wyprowadzenia sie jej praktycznie nie utrzymuje. Wczesniej
    kontakty te byly mocno utrudnione poniewaz rzadko bywala w domu. Dzisiaj
    otrzymalem wypis aktu notarialnego oznajmiajacego odwolanie owej
    darowizny z powodu razacej niewdziecznosci (1. Zerwania od dnia zawarcia
    przedmiotowej umowy darowizny wszelkich kontaktow z darczynca. 2. Odmowy
    nawiazania stosunkow rodzinnych mimo wielokrotnych prob nawiazanie
    tych stosunkow przez darczynce)(Jednyny kontakt jaki nawiazala to proby
    straszenia mnie policja). I teraz pytania. Czy te powody sa zasadne w
    opisanej sytuacji ? Gdzie mozna sie odwolac od takiego aktu notarialnego?

    pozdrawiam
    Bwa