  • Data: 2007-05-22 13:17:29
    Temat: Odszkodowania za błędy lekarskie?
    Od: "Ghost Rider" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam , mam taki problem. Chciałbym się poradzić czy warto walczyć, czy gra
    warta jest świeczki.
    W październiku 2006 roku miałem operacje na przepukline, po operacji
    nastąpił obrzęk jądra, zresztą bardzo bolesny. Żeby nie przedłużać to powiem
    tylko , że w efekcie doszło do stopniowego zaniku jądra oraz zwłóknienia
    Chciałbym zapytać czy w tej sprawie warto wszczynać jakieś sprawy sądowe i
    czy wogóle jest szansa , że sąd uzna rzeczywiście wine lekarzy itd, bo zanik
    jądra bezpośrednio łączy się z tą operacją. Prosze o poważne odpowiedzi.

    Gdzie w Lublinie i do kogo zwrócić się z tym problemem? Prosze o polecenie
    kogoś dobrego.