  • Data: 2007-05-22 15:08:58
    Temat: Re: Odszkodowania za błędy lekarskie?
    Od: "Ghost Rider" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <i...@w...pl> napisał
    > Nie napisales w czym podejrzewasz wine lekarzy.

    takie coś powstaje przy zbyt mocnym zaciśnięciu żył czy naczyń, nie pamiętam
    dokładnie, ale po 6 godzinach od operacji było już po ptokach...
    Pozatym to nie jest normalne że po operacji na przepukline jądro obumiera...
    Nie jestem lekarzem więc nie powiem do końca co było przyczyną...

    Pozatym podczas operacji operował mnie jakiś młody a podpowiadał mu starszy
    lekarz który popędzał młodego bo gdzieś mu się tam spieszyło..