  • Data: 2008-08-07 10:07:12
    Temat: Odpwiedzialność za słowa
    Od: "Jan" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Autorka zastrzega, że treść odpowiedzi to jej prywatna
    opinia, a nie stanowisko UZP.

    Powyższe jest cytatem z końca wypowiedzi autorki,
    która jest członkiem zespołu orzekającego w zakresie
    Prawa Zamówień Publicznych.

    Wypowiada się www. Pani na łamach witryny internetowej
    prezentującej problematykę zamówień publicznych.
    Sama witryna jest prowadzona przez grupę osób
    i ma charakter poradnika, płatnego zresztą. Tyle
    że w ramach promocji na początku udostępniane są
    wieści z tej witryny bezpłatnie.

    Według mnie cytowana wypowiedź dyskwalifikuje
    tę witrynę i sens doradztwa w ogóle. Wypowiedź
    w zakresie meritum jest utrzymana w tonie stwierdzeń
    jednoznacznych i kategorycznych. Dlatego nie
    zamierzam abonować dostępu do tego poradnika.

    Moje pytanie jest takie: Co jest powodem takiej
    asekuracji, obniżającej przecież wagę porady?
    Po co udzielać porad, jeśli obawiamy się konsekwencji
    doradzania? W krajach bogatszych i dojrzalszych
    doradcy prawni ubezpieczają się od błędów, ale
    nie odcinają się od swoich słów. Dlaczego
    u nas się boją?

    Jan