    From: "Cassandra" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: zmiana cennika oplat
    Date: Thu, 27 Feb 2003 12:35:05 +0100

    > A czy istnieje coś takiego, jak umowa pomiędzy Tobą a szkołą? Ona
    > powinna chyba coś takiego normować.

    "Umowa" (regulamin szkoly) zdaje sie, ze istnieje, ale nie jest ogolnie
    dostepna (tzn. jedynym sposobem jest pofatygowanie sie do odpowiedniego
    dzialu w szkole, bo nawet w dziekanacie nie mieli). Jednakze pamietam, iz
    gdy mialam ja poraz pierwszy (i ostatni zreszta) w reku, byl tam zapis
    upowazniajacy uczelnie do zmian kwoty czesnego, wiec "plus" dla nich...
    Zastanawiam sie tylko w jakim czasie musza poinformowac o tych zmianach
    studentow (studiuje tez na innej uczelni i wysokosci oplat - w tym
    ewentualne ich zmiany - podawane są do wiadomości studentów na 3 miesiące
    przed rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego). Jesli i tu bylby taki
    zapis to jestem uratowana, gdyz kolejny semestr zaczyna sie w pazdzierniku,
    ja oplacilam czesne w sierpniu a zmian dokonali we wrzesniu :) Co jesli
    takiego zapisu nie ma ??

    Pozdrawiam i dziekuje,
    Kama