  • Data: 2003-02-24 11:26:44
    Temat: zmiana cennika oplat
    Od: "Cassandra" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pewien problem: w sierpniu ubieglego roku dokonalam oplaty za czesne
    wedle wtedy istniejacego "cennika" szkoly, jednak w nastepnym miesiacu
    wysokosc kwoty znaczaco wzrosla. Teraz uczelnia doprasza sie o uiszczenie
    tej roznicy.
    Czy powinnam ja grzecznie zaplacic czy tez szkola powinna poniesc
    konsekwencje swoich zmian w cenniku (w koncu moja wplata nastapila przed
    podwyzka cen za czesne) ?
    Dodam, iz uczelnia nie udostepnia (lub nawet nie posiada) jako takiego
    zapisu w regulaminie oplat, w ktorym moglabym znalezc odpowiedz na moje
    pytanie. Dlatego tez, prosze Was o jakakolwiek pomoc (linki, ustawy, zapisy
    prawne - o ile takie istnieja) oraz sugestie w tej sprawie.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje,
    Kamila Byrzynska